“LA COMPETENCIA DECISORIA DE LOS JUECES” de Javier Pereda

No et perdis el sopar-col·loqui amb la presentació del llibre: “La competencia decisoria de los jueces” del magistrat Javier Pereda, Doctor en Dret i president de la 18a Secció de l’Audiencia Provincial de Barcelona. 
 

Des de l’Associació Catalana de Juristes Demòcrates, us convidem a una trobada on debatrem sobre els desafiaments i la responsabilitat de la presa de decisions judicials en el nostre sistema legal. 

En aquesta trobada, parlarem sobre la realitat de la judicatura i com els jutges afronten la tasca de dictar sentències. Analitzarem quins mecanismes cognitius i metodologies es posen en marxa en la resolució de casos, tot explorant la influència de la psicologia, la sociologia i la filosofia del dret en aquest procés.

A partir del llibre “La competencia de los jueces”, de Javier Pereda, examinarem els desafiaments als quals s’enfronten els professionals del dret en l’actualitat, des de la gestió dels biaixos cognitius fins a l’impacte que tenen en la presa de decisions judicials. Comptarem amb la intervenció de la magistrada Mercedes Caso, presidenta de la Secció 12a de l’Audiència Provincial de Barcelona. 
 

Es tracta d’una oportunitat única per compartir reflexions amb companyes de professió en un ambient distès, que afavorirà la discussió acadèmica i professional sobre la humanització de la justícia i els reptes de la judicatura contemporània.
 

Quan? Dimarts, 20 de març
On? Pendent de confirmació
Inscripcions gratuïtes
*Preu del menú: 25€ (menú encara a confirmar)

 Reserva la teva plaça!
 Escriu a: juristesdemocrates@gmail.com i confirma la teva assistència.
 

Un esdeveniment imprescindible per als professionals del dret compromesos amb una justícia més rigorosa i reflexiva.

Us hi esperem!

La Junta de l’Associació de Juristes Demòcrates

Recent Posts